Veteranforum Forum Hovedsiden Veteranforum
Møteplassen for veteranbilentusiaster

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Bilder fra de gamle dage

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Veteranforum Forum Hovedsiden -> Fotoalbum
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
sveger

Ble Medlem: 08 Feb 2010

InnleggSkrevet: Lør Feb 13, 2010 10:06 am    Tittel: Bilder fra de gamle dage Svar med Sitat

Jeg er vel ingen bil mann da mitt interesse område er de tidlige Amerikanske motorcykler som det jo var mange av her på berget i motor alderens barndom. Men siden jeg vet at det er flere av NVK`s medlemmer som både har og har hatt interresse for de gamle Amerikanske motorcykler tillater jeg meg å benytte dette forum for å søke råd og hjelp.

Jeg har i en tid samlet på bilder av disse gamle motorcykler fra dengang de ennå var i bruk, dvs fortrinnsvis i årene frem til WWII. Om noen skulle ha slike og kune tenke seg å være av med kopi er jeg svært interesert.

Jeg har selv brukt endel tid på å søke på www og finner at det er store mengder bilder av de tidligere kjøretøyer, (da spesielt biler) på allverdens forskjellige sider tilhørende lokalhistoriske foreninger, biblioteker, kommuner, museer, diskusjonsforum osv. osv.
Her er en kopi av ett av bildene som er å fine på Sarpsborgs biblioteks side;

Sjåførene Nilsen og Johs. Stamsaas med sine biler

Håper dette kan glede noen av dette forumets brukere, der er maaange flere der ute på www.

Mvh
Sverre K. Gerber
AMcN
sve***ger@online.no (ta vekk ***)
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Veteranforum Forum Hovedsiden -> Fotoalbum Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

phpBB.no - Norsk phpBB support